Spring naar inhoud

Liza Eriksen Karakterkaart

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Liza Eriksen

Liza Eriksen

Lieve vriendelijke meisje

• Inactief
  • 39 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • WZ Main naam:Liza
  • Real Life naam:Michelle

Gepost 26 August 2015 - 14:42

Algemeen
Naam: Liza Eriksen
Geboortedatum: 07 November 1903
Leeftijd: 11 jaar
Afdeling: Griffoendor
Jaar: 2

Achtergrond
Familie:

Nienke (moeder) 45 jaar

Fabian (vader) 46 jaar
Olivier (broertje) 4 jaar
Korte geschiedenis:

De ouders van Liza kwamen elkaar in de Zweinsteinexpress tegen. Nienke was al geïnteresseerd in Fabian, maar het was niet wederzijds. In hun laatste jaar op Zweinstein gingen ze daten, en drie jaar later trouwden ze met elkaar. Nienke werkte bij het ministerie van toverkunst. Ze vond het een leuke baan en het verdiende goed. Liza's vader werkte niet omdat hij arbeidsongeschikt was geworden. Hij had een burn-out. Zijn baas vroeg heel veel van hem, en dat werd op een gegeven moment te veel.

Ze kregen hun eerste kindje in 1903 het was een meisje. Haar ouders waren erg geschrokken toen ze zagen dat de navelstreng om de hals van hun dochter zat. Hierdoor kon ze eerst niet ademhalen. Ze had een geweldige jeugd gehad. Toen ze 7 was kreeg ze een broertje genaamd Olivier. Ze woonden in Londen in een drukke wijk vol met dreuzels, ze vond niet erg tussen deuzels te wonen, ze ging met dreuzels naar school en daar had ze veel vrienden. Ze was acht jaar toen ze kon toveren, ze was bang om mensen pijn te doen en haar ouders waren trots dat een heks was. Ze had ruzie met haar beste vriendin gehad  toen ze per ongeluk magie gebruikte en haar beste vriendin het ziekenhuis in hielp. Olivier was drie jaar oud toen hij begon te toveren.

Toen ze elf werd kreeg ze de brief waarin ze werd uitgenodigd voor  Zweinstein Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Ze was super blij dat ze na zomervakantie Zweinstein mocht. Haar ouders waren ook blij, maar haar broertje vond het wat minder. Hoe leuk Zweinstein ook klonk, ze vond niet leuk om uit huis te gaan. Oliver was nog een beetje te jong om te beseffen dat zijn zus nu naar Zweinstein ging. Hij was wel erg verdrietig toen hij er achter kwam dat hij haar nu niet zo vaak meer zou zien.

Bloedlijn: Volbloed
Rijkdom: gemiddeld
Uiterlijk: Ze heeft blond krullend haar, blauwe ogen met glans in haar ogen, ze heeft heel veel sproeten op haar gezicht, blanke huid en is slank gebouwd. Ze draagt meestal gekleurde kleren.
Toverstok:
Wilg met eenhoornhaar, 25.1 cm en licht buigzaam
Huisdier: Liza heeft een sneeuwuil genaamd Charlie.

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)

1. Betrouwbaar. Liza kan geheimen bewaren
2. Staat klaar voor vrienden
3. Spontaan
4. Positief ingesteld
5. heeft doorzettingsvermogen

Negatieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
1. Eigenwijs
2. Nieuwsgierig. ze wilt bijna altijd alles weten

3. Onhandig
4. Chagrijnig in de ochtend
Ik heb ook tos (taal ontwikkeling stoornis) dus mijn posten zijn niet altijd prefect.

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 26 August 2015 - 16:45

Griffoendor!

#3 Liza Eriksen

Liza Eriksen

• Inactief
  • 39 IC-Posts:

Gepost 27 October 2015 - 14:11

Vrienden, kennissen en vijanden
Griffoendor:
Imogen Rose ontmoet op derde verdieping bij een geheime gang
Wenyan Dai ontmoet op derde verdieping bij een geheime gang
Benjamin Elewa ontmoet op derde verdieping bij een geheime gang

Huffelpuf:
Dana de Melo ontmoet bij valentijnsbal

Ravenklauw:
Daverus Mortalae ontmoet bij valentijnsbal
Alex Livingstone ontmoet in bibliotheek

Zwadderich:
Ik heb ook tos (taal ontwikkeling stoornis) dus mijn posten zijn niet altijd prefect.

#4 Liza Eriksen

Liza Eriksen

• Inactief
  • 39 IC-Posts:

Gepost 13 November 2015 - 18:36

Familie

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

Geposte afbeelding

#5 Liza Eriksen

Liza Eriksen

• Inactief
  • 39 IC-Posts:

Gepost 30 July 2016 - 14:26

Keuzevakken:
- Heelkunde
- Verzorging van fabeldieren
- Waarzeggerij

​Buitenschoolse activiteiten:
- Zwerkbal

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)