Spring naar inhoud

Vragen En Opmerkingen

• Please log in to reply
61 replies to this topic

#41 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:
  • Punten : 16

Gepost 10 October 2017 - 17:25

is dezen nu goed?
ik zag dat het nu op het forum december is dus kan ik er het beste een kerstfeest ( dus alle plekken waar halloween staat vervangen voor kerst) van maken of toch een een halloweenfeest.
31 oktober (Halloween)

Het was vandaag 31 oktober en dat betekende dat het vandaag halloween was. Times had aan het prikbord een brief zien hangen waar aan de leerlingen werd gevraagd “ wie wil er mee helpen met het opbouwen van een lokaal voor het halloween feest groetjes Alice Vanderbilt’’. Op deze uitnodiging had Times gereageerd. Times leip naar het lokaal waar het feest gehouden zou worden. Bij het lokaal aangekomen zag Times dat er nog een paar leerlingen zich hadden aangemeld.Times en de andere leerlingen hielpen samen met de huiselfen en het afdelingshoofd van Griffoendor,  met het opbouwen van het lokaal voor het halloween feest. Na dat Times samen met de andere  alles hat opgebouwd konden ze zich gaan klaarmaken voor het halloween feest. Times liep naar de leerlingenkamer van Ravenklauw en keek bij haar spullen van wat ze nu aan moest. Na een tijdje had Times dan toch een mooie Jurk gevonden die ze aan kon doen naar het halloween feest. Nadat Times de jurk had aangedaan liep ze de leerlingenkamer uit naar het lokaal waar het halloween feest was. Bij het lokaal aangekomen  liep Times na binnen. Times zag dat ze niet de eerste was die op het feest was op het halloween feest, want haar broer en zus weren er ook al.Times zag dat het eten dat er stond, er goed en lekker uitzag, de huiselfen hadden weer uitstekend hun best gedaan vond Times.
Ravenclaw

#42 Angelo Brown

Angelo Brown

Knapperige Brownie

• Funaccount
  • 94 IC-Posts:

Gepost 10 October 2017 - 18:48

Je aanpassingen zien er prima uit, en wat mij betreft kan je er inderdaad alvast een kerst topic van maken.

Ik vind het persoonlijk hoe dan ook een erg leuk idee voor een topic, ik ben benieuwd wie er verder nog mee komen doen.

Geposte afbeelding

Afdelingshoofd Huffelpuf - Professor Toverdranken

#43 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 18 January 2018 - 09:52

Wanneer komt er weer actie topic * met opdrachten die we moeten uitvoeren)??
Ravenclaw

#44 Maximus Young

Maximus Young

Awesome Schoolhoofd

• Schoolhoofd
  • 141 IC-Posts:
  • Real Life naam:Roxy

Gepost 18 January 2018 - 19:14

We hebben besloten dit jaar de acties even achterwegen te laten, omdat het nou niet bepaald actief is de laatste tijd. Als het weer wat actiever wordt, gaat wij over een actie nadenken. :)

#45 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 24 February 2018 - 11:50

kan er wat gedaan worden aan advertentie/spam bots, wat er zit er hier een Zwerkbal docent ??
Ravenclaw

#46 Aedan Wright

Aedan Wright

Potionsmaster

• Personeel
  • 242 IC-Posts:
  • Real Life naam:Femke

Gepost 26 February 2018 - 16:35

Daar kunnen we niets anders tegen doen dan ze verwijderen.
"An intern and a student... It is possible, right?." - Aedan Wright

#47 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 11 May 2018 - 15:39

zie dat al veel  topics zijn na gekeken behalve de topics die vermeld staan bij : uitgespeelde topics 1916-1918  en de les leerjaar 1+2 Reparo wanneer worden die na gekeken?
Ravenclaw

#48 Prunella Deering

Prunella Deering

Smart & Spirited

• Afdelingshoofd Ravenklauw
  • 172 IC-Posts:
  • Real Life naam:Soot
  • LocatieThe North

Gepost 11 May 2018 - 15:55

Nu de vakantie is begonnen, zijn we ook begonnen met het nakijken van de topics van het schooljaar 1917-1918. Dit zijn er in totaal meer dan vijftig, dus het zal even duren voordat alle topics zijn nagekeken.

1+2 Reparo heb ik al nagekeken, maar omdat ik mijn eigen posts niet mag nakijken, moeten we eerst wachten tot een van de andere stafleden de posts van Adannaya nakijkt. Dit zal zo snel mogelijk gebeuren. Het is de bedoeling dat alles voor het begin van het nieuwe schooljaar is nagekeken.

Geposte afbeelding

#49 Xijiu

Xijiu

Newbie

• Ongesorteerd
  • 0 IC-Posts:
  • Real Life naam:Xijiu

Gepost 30 May 2018 - 19:11

Bekijk postMaximus Young, op 24 November 2015 - 16:34 , zei:

Heb je ergens een foutje gezien of kom je ergens niet uit? Je mag hier al je vragen en opmerkingen plaatsen en dan krijg je er zo snel mogelijk een reactie op!

hoe en waar kan je een karakterkaart aanmaken

#50 Aedan Wright

Aedan Wright

Potionsmaster

• Personeel
  • 242 IC-Posts:
  • Real Life naam:Femke

Gepost 10 June 2018 - 09:05

klik hier

Hier vind je de plaats waar je jouw karakterkaart kunt uploaden. Je kan hier ook een voorbeeld karakterkaart vinden waarin uitleg staat.
"An intern and a student... It is possible, right?." - Aedan Wright

#51 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 06 July 2018 - 16:36

wat zijn de keuzen vakken waar ik uit kan kiezen heb het rooster & dagindeling gelezen, maak kan er niet uithalen wat de keuzen vakken zijn?

Ravenclaw

#52 Prunella Deering

Prunella Deering

Smart & Spirited

• 172 IC-Posts:
  • LocatieThe North

Gepost 06 July 2018 - 16:45

"Deze keuzevakken staan cursief op het rooster."

http://www.harrypott...22-keuzevakken/

Geposte afbeelding

#53 Jennifer Swan

Jennifer Swan

Huffse Plantengek!

• Afgestudeerd
  • 350 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Marijn
  • LocatieZweinstein
  • Punten : 0

Gepost 10 July 2018 - 18:55

Hoi! Ik probeerde net een nieuw account aan te maken voor een nieuw karakter. Alleen lukt dit niet.

Je moet namelijk een bepaalde code invoeren om te laten zien dat je geen robot bent maar ik krijg geen code. Ik krijg alleen het bericht 'ReCAPTCHA V1 is not working' in het blokje waar normaal de code zou moeten staan. Het refreshen ervan werkt ook niet, en ik heb het ook al in verschillende browsers geprobeerd.

Hoe kan ik dit oplossen? :)
Iedereen is goed zoals hij is, anders zou de wereld maar saai zijn - Jennifer Swan

#54 Prunella Deering

Prunella Deering

Smart & Spirited

• 172 IC-Posts:
  • LocatieThe North

Gepost 10 July 2018 - 18:59

Ik was je echt letterlijk net een PM aan het sturen hierover! We zijn ermee bezig!

Als je mij een PM stuurt met de naam die je wilt hebben en een e-mailadres, dan zal ik een account voor je aanmaken!

Geposte afbeelding

#55 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 14 July 2018 - 17:23

ik wil in het topic iemand die vervloekt wilt worden? posten dat ik net van het lokaal tovendranken kom vanwegen nablijven/strafwerk en vraag hierbij of ik daar toestemming voor krijg, anders moet ik een andere rede verzinnen waarom ik daar ben op dat moment??
Ravenclaw

#56 Angelo Brown

Angelo Brown

Knapperige Brownie

• Funaccount
  • 94 IC-Posts:

Gepost 14 July 2018 - 18:59

Als in desbetreffend topic wil posten, zul je Julian en Adannaya een PBtje moeten sturen en hen moeten vragen of je mee mag doen. Bij mijn weten beslist de crew er niet over of leden mogen posten in de topics van andere leden.

Geposte afbeelding

#57 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 15 July 2018 - 03:38

dat was mijn vraag niet ik vroeg of ik toestemming krijg om te zeggen dat ik moest nablijven / strafwerk had?
Ravenclaw

#58 Lisa Lawson

Lisa Lawson

Ex-Beauxbatonsleerling en uilenliefhebber

• Klassenoudste Ravenklauw
  • 258 IC-Posts:
  • LocatieIn een wonderlijke wereld vol magie
  • Punten : 44

Gepost 15 July 2018 - 08:40

Times, ik denk niet dat je daar toestemming voor hoeft te vragen. Corrigeer me als ik verkeerd ben.

Waar kan ik de uitgespeelde topics van eind vorig jaar posten? Het topic van de trein tussen Lisa en Imogen is uitgespeeld en ik ben vergeten waar ik het moet posten.
~ Lisa Lawson, the first lesbian girl who tries to survive in an anti-lesbian era.

#59 Prunella Deering

Prunella Deering

Smart & Spirited

• 172 IC-Posts:
  • LocatieThe North

Gepost 15 July 2018 - 09:09

@Times: Alle docenten zullen wel eens strafwerk uitdelen, dus als Times iets heeft gedaan wat strafwerk verdient, dan hoef je geen toestemming te vragen. Het is dan logisch dat ze straf krijgt.

@Lisa: Dit topic. Het topic van vorig jaar is verplaatst naar het archief, dus je kunt hem hier neerzetten. Als je er even bij zet dat het een topic uit 1917-1918 is, dan zou dat top zijn!

Geposte afbeelding

#60 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 17 July 2018 - 17:33

wanneer komen er/de lessen voor derde,vierde en vijfde jaars?
Ravenclaw

#61 Angelo Brown

Angelo Brown

Knapperige Brownie

• Funaccount
  • 94 IC-Posts:

Gepost 17 July 2018 - 18:08

DIe komen zo snel mogelijk, er wordt momenteel aan gewerkt.

Geposte afbeelding

#62 Times Vanderbilt

Times Vanderbilt

ravenclaw lover

• Derdejaars Ravenklauw
  • 238 IC-Posts:

Gepost 20 August 2019 - 17:22

waneer begint het schooljaar 1919-1920?
Ravenclaw

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)
@  Emma Candrix : (10 April 2020 - 09:13 PM) Ik heb je pb ontvangen! Maar best stuur je naar een Leraar die kunnen dat doen :)
@  James O'... : (07 April 2020 - 07:55 PM) Naar wie kan ik best sturen om mijn karakters (James O'Hare en Sam Thawne) weer te activeren?
@  Times Vander... : (07 April 2020 - 08:21 AM) wat gebeurt er in de astronomietoren??
@  James O'... : (06 April 2020 - 08:17 PM) Top, dan haal ik mijn karakters weer vanonder hun (intussen enorm dikke) laag stof!
@  Eloise Leblanc : (06 April 2020 - 05:30 PM) Absoluut!  (A)