Spring naar inhoud

Jake Devon - Karakterkaart

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Jake Devon

Jake Devon

Onbekende Zwadderaar

• Inactief
  • 15 IC-Posts:
  • Real Life naam:Kelly/Kyle
  • Punten : 0

Gepost 06 April 2016 - 20:39

Naam:
Jake Devon
Geboortedatum:
4/06/1899
Leeftijd:
Zestien
Afdeling:
Voorkeur: Zwadderich
Jaar:
Jaar zes

Achtergrond
Familie:
Vader: Andrew Devon (39)
Moeder: Kisha Devon (née Green) (38)
Zusje: Tarah Devon (10)

Korte geschiedenis:

Andrew en Kisha leerden elkaar kennen toen ze beiden hun studie volgden op Zweinstein. Beiden vertoefde hun schoolperiode in Zwadderich. Na hun opleiding trouwden ze, maar het duurde lang voordat ze hun eerste kind kregen. Op een warme dag in juni werd hun eerste en tevens laatste zoon geboren; Jake. Zes jaar later werd hun eerste en tevens laatste dochter en kind geboren, namelijk Tarah. Beide ouders van Jake zijn werkzaam op de WegisWeg, Beiden werken bij Kreukelniet & de Krimp.

Jake en Tarah groeiden op in een hecht gezin, hoewel Jake meer aan zijn zusje Tarah gehecht is, heeft hij ook wel een hechte band met zijn moeder. Net als zijn zusje is Jake geboren en opgegroeid in de Noord-Londense wijk Wembley. Ondanks dat ze een deel zijn van een oude Volbloedlijn, zijn ze niet van de oude stempel. Jake is daarom ook nog niet uitgehuwelijkt aan een dame, en Tarah zal dan ook niet debuteren. Omdat ze van een oude Volbloedlijn afkomen, voelt Jake wel een kleine druk op zich rusten om in Zwadderich te komen, omdat zijn gehele familie daar ook gezeten heeft wil hij ze niet teleur stellen.

Toen Jake zes jaar oud was had hij een woede-uitbarsting, waardoor hij voor het eerst tekenen van magie vertoonde door een glas kapot te laten springen. De woede-uitbarsting werd veroorzaakt doordat zijn baby zusje alle aandacht opeiste en Jake werd daarom jaloers, waardoor hij ongelooflijk boos werd.
Het was voor de familie Devon dan ook geen verrassing dat Jake een brief van Zweinstein kreeg toen hij elf werd.

Hij deed altijd zijn best in de lessen en kon ook goed meekomen met de stof die behandeld werd, maar Spreuken en Bezweringen is zijn favoriete vak en dat is ook te merken aan de punten die hij daarvoor haalt. Maar doordat hij in zijn voorgaande jaren niet zo sociaal aangelegd was en daardoor eigenlijk niet echt vrienden heeft, wil hij daar nu graag verandering in brengen.

Bloedlijn:
Volbloed
Rijkdom:
Gemiddeld
Uiterlijk:
Ongeveer 1.74 lang
Slanke bouw
Groen-grijze oogkleur
Blanke huidskleur
Donkerblonde haarkleur
Toverstok:

Komt nog.
Huisdier:
Een kerkuil met de naam Lyca.

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen:
+ Jake neemt informatie snel op en onthoud dit ook goed, maar hij doet er niet veel mee, omdat zijn interesse hier niet ligt.
+ Jake is behulpzaam naar andere toe, maar hij moet deze mensen wel kennen en een band met ze hebben
+
Jake is best handig en laat niet zomaar een steekje vallen.
+ Jake praat graag over zijn familie, omdat deze al sinds Zweinstein bestaat naar deze school gaan.

+ Jake is gemotiveerd en doet er alles aan om zijn doel te behalen.
Negatieve eigenschappen:
- Jake is niet heel betrouwbaar. Hij praat snel zijn mond voorbij.
- Jake is snel geïrriteerd/ heeft een kort lontje.
- Jake is een jaloerse jongen die altijd wil wat andere hebben.

- Jake heeft zijn eigen wil en is redelijk eigenwijs.
- Jake is zeer ongeduldig en houd niet van wachten.

We are different yet the same.

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 09 April 2016 - 14:30

Zwadderich!

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)