Spring naar inhoud

Jane Summer

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Jane Summer

Jane Summer

Newbie

• Inactief
  • 2 IC-Posts:
  • Real Life naam:Kris

Gepost 18 April 2016 - 15:40

Algemeen
Naam: Jane Summer
Geboortedatum:  5  februari  1901
Leeftijd: 14
Afdeling: Griffoendor
Jaar: 4

Achtergrond

Familie
vader:  Henry Summer (40)
Henry Summer was toen hij naar Zweinstein ging gesorteerd in Griffoendor. Hij was erg goed in verweer tegen zwarte kunsten in zijn 7de jaar leerde hij Ariana kennen en trouwden met haar 3 jaar nadat hij van school af was gegaan. Nu werkt hij als schouwer voor het ministerie
Zijn band met zijn dochter Jane is erg goed.

moeder: Ariana Summer (39)
Ariana was toen ze naar Zweinstein ging in Griffoendor gesorteerd waar ze Henry leerde kennen in haar 6de jaar. 2 jaar nadat Ariana klaar was met school is ze met Henry getrouwd Ariana werkt niet.
Haar band met haar dochter Jane is erg goed.

Zussen: Amy Summer (9) en Alica Summer (9)
Amy en Alica zijn tweelingzussen geboren op 2 maart 1906. Ze hebben een goede band met Jane maar zijn ook erg close met Michael

broer: Michael Summer (16)
Michael Summer is geboren op 5 april 1899 en is de broer van Jane en zit in zijn 6de jaar hij is een Griffoendor net zoals hun ouders. Michael is erg goed in Zwerkbal en wil later graag in het nationaal zwerkbal team. Hij heeft een goede band met Jane

Korte geschiedenis:
Jane woont in een buitenwijk van Londen in een mooi huis waar ze opgegroeid is maar ze was altijd buiten te vinden samen met haar broer Michael en de rest van de straat. Jane vond het geweldig om samen met haar kat in de bossen te spelen. Toen Jane 5 was kregen haar ouders nog 2 dochters. Jane vond dit niet leuk omdat ze bang was dat haar ouders haar dan niet meer aardig vonden en daarom is ze weggelopen. Pas 6 dagen later vonden haar ongerusten ouders haar terug ergens diep in het bos. Jane had voor de rest een erg zorgeloze jeugd en had een fijne Familie ook al was haar vader niet vaak thuis. Op haar 11de kreeg ze haar brief van Zweinstein maar haar ouders hebben haar altijd al verteld dat ze toch wel naar Zweinstein zou gaan.

Bloedlijn: Volbloed
Rijkdom:  gemiddeld
Uiterlijk:  Jane’s haarkleur is bruin en ze heeft groene ogen.
Toverstok:Iep met drakenbloed, 33.2 cmlang en een beetje buigbaar
Huisdier: kat genaamd Pluisje

Karakterbeschrijving

Positieve eigenschappen:
Jane is
-vrolijk, ze heeft altijd een goed humeur
-avontuurlijk, ze wil altijd graag iets beleven
-lief, ze komt altijd op voor degene die dat nodig hebben
-optimistisch, ze ziet alles van de goede kant

Negatieve eigenschappen:
Jane is ook
-vergeetachtig, ze vergeet vaak om al haar spullen mee te nemen
-dramatisch, ze vind het leuk om soms een beetje te overdrijven
-eigenwijs, vaak denkt ze dat zij alles het beste weet
-onhandig, ze kan over alles struikelen

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 18 April 2016 - 20:09

Griffoendor!

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)