Spring naar inhoud

Thomas Spark

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Thomas Spark

Thomas Spark

Newbie

• Inactief
  • 2 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Tim
  • LocatieZweinstein

Gepost 12 June 2016 - 14:40

Algemeen
Naam: Thomas Spark
Geboortedatum: 17 Augustus 1902
Leeftijd: 14
Afdeling: Zwadderich
Jaar: 4

Achtergrond
Familie:
Vader: Simon Spark
Moeder: Juliett Eliza Spark
Zus: Olivia Spark †
Geschiedenis: Thomas Spark werd geboren op 17 Augustus 1901 samen met zijn tweelingzus.
Op jonge leeftijd kreeg zijn zus vaak alle aandacht omdat ze altijd heel vrolijk en gezellig was waardoor hij heel erg op zichzelf was en ook negatieve eigenschappen ging ontwikkelen. Hierdoor was de band met zijn zus ook heel slecht en hadden ze vaak ruzie. Ook had hij vaak problemen met vrienden maken omdat hij heel prikkelbaar was en ook vaak fel reageerde op kleine dingen, als hij bijvoorbeeld niet zijn zin kreeg gebruikte hij meestal meteen geweld.

Zijn vader werkt al lange tijd op het Ministerie van Toverkunst en moest hiervoor ook vaak naar het buitenland. Waardoor ze weinig contact hadden en ook een slechte band.
Toen hij negen jaar oud was had zijn zus een ongeluk, ze was aan het wandelen in het bos en werd aangevallen door een groep wilde wolven. Waarna ze zwaar gewonden naar het ziekenhuis moest. Na een zware tijd kreeg hij het nieuws dat zijn zus was overleden, dit zorgde ervoor dat zijn persoonlijkheid heel gesloten werd en hij voor een tijd lang met bijna niemand sprak. Dit heeft hem heel erg veranderd. In zijn hele tijd op Zweinstein heeft hij nog nooit iemand verteld over zijn zus.
Toen hij elf was, kwam de brief van Zweinstein niet als een verrassing.

Zweinstein:
De eerste weken waren heel zwaar voor Thomas, hij had weinig vrienden en bijna niemand in zijn afdeling ging met hem om. Maar na een tijd lukte het toch om vrienden te maken, hij kreeg een paar hele hechte vrienden van verschillende afdelingen.

Tijdens de les is Thomas vaak bezig met totaal andere dingen, hierdoor kreeg hij vaak problemen met docenten, maar haalde wel altijd goede cijfers voor opdrachten. Ook neemt hij de regels niet zo nauw, en is dus vaak te vinden op verboden terrein.

Bloedlijn: Volbloed
Rijkdom: Rijk
Uiterlijk: Thomas heeft kort bruin haar en blauwe ogen. Hij draagt vaak simpele kleding buiten de lessen om heeft een hekel aan nette kleding. Hij heeft een normaal postuur en zijn lengte is 1.76 meter.
Toverstok: Laurier met drakenbloed, 25.1 cm lang en vrij broos.
Huisdier: Een sneeuwuil, Olivia. Vernoemd naar zijn zus.

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
Intelligent, fantasierijk en avontuurlijk.

Negatieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
Arrogant, eigenwijs, ongeduldig en onhandig.

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 20 June 2016 - 23:11

Zwadderich!

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)