Spring naar inhoud

Jailynn Tarinthe

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Jailynn Tarinthe

Jailynn Tarinthe

Advanced Member

• Inactief
  • 259 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Miriam
  • LocatieBloemmetjesdorp
  • Punten : 42

Gepost 01 August 2016 - 15:33

Algemeen
Naam: Jailynn Tarinthe
Geboortedatum: 3 mei 1900
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Jaar: Zesdejaars

Achtergrond
Familie: Jailynn heeft nog twee jongere zusjes, Bente en Janne, die 6 en 7 jaar jonger zijn dan zij. Ook heeft ze een anderhalf jaar oudere broer, Liam. Haar ouders, Tristan en Elaine, zijn dolgelukkig met hun gezinnetje.
Korte geschiedenis: Tristan en Elaine ontmoeten elkaar op vakantie in Spanje en worden verliefd op het land maar nog meer op elkaar. Tristan is een tovenaar en Elaine een dreuzel maar dit gaf na een paar goede gesprekken geen problemen meer. Elaine werkte als serveerster in een klein cafeetje, terwijl Tristan zijn geld verdiende met het werken in een smederij waar ze toverdrankketels in alle soorten en maten maken. Ze trouwden en kochten een klein huisje in een dorpje tussen de velden. Dolblij waren ze met de geboorte van hun zoon en dochter, waarna ze graag nog een kindje wilde maar het duurde jaren voordat het lukte om nog twee gezonde kinderen te krijgen. Hun gezinnetje was compleet. Jailynn groeide op in een liefdevol gezin en keek erg op tegen haar broer, met wie ze altijd op de markt in het dorp te vinden was en vaak kattekwaad uithaalde. Ze heeft altijd een goede band met hem gehad en haar zusjes zijn erg lief, maar soms vond ze die vervelend omdat Liam en zij daar vaak op moesten passen en dan wilden ze alles wat Liam en zij ook deden. Haar band met haar vader is goed, maar ze zet zich wat meer af tegen haar moeder, die erg bezorgd is dat haar op Zweinstein iets zal overkomen. Toen Jailynn de brief van Zweinstein ontving was haar moeder dan ook iets minder enthousiast, maar desondanks net als haar man trots op haar dochter.

Eenmaal op Zweinstein, ging het al gauw minder goed met die trots op hun dochter. Ze deed niet echt haar best en haalde van alles uit met haar mede leerlingen. Zo beet ze een jaargenoot in zijn schouder en haalde ze slechte cijfers. Haar ouders maakten zich druk om haar en besloten haar van Zweinstein af te halen en te gaan verhuizen naar Frankrijk. Haar vader had zelf in Ravenklauw gezeten en had altijd gedacht dat zijn dochter ook zo'n goede leerlinge zou zijn. Jailynn's gedrag viel hem dus behoorlijk tegen. In Frankrijk kon ze naar Beauxbatons, wat volgens hem een veel betere, nettere school was met bravere leerlingen, waar ze Jailynn wel konden opvoeden en betere kwaliteit lessen konden geven.
Even ging het goed op haar nieuwe school, Jailynn bemoeide zich gewoon zo min mogelijk met haar nieuwe klasgenoten. Ze vond het vreselijk om Frans te moeten leren praten, want die taal was voor kakkers, vond ze.
Maar al gauw begonnen daar ook wat problemen te ontstaan, omdat Jailynn nog minder haar best deed in de voor haar vreemde taal waarin de leraren spraken. Ze verveelde zich en oefende vaak spreuken op plaatsen waar dat niet handig was. Dit leverde soms gevaarlijke situaties op en meerdere keren bracht ze zichzelf in de problemen - wat voor prolemen dat zou jammer zijn om hier te spoilen uiteraard.
Uiteindelijk ging het te ver en werd Jailynn van Beauxbatons af gegooid. Haar ouders waren ten einde raad. Wat moesten ze nu met hun dochter? Naar een dreuzel school waar ze in ieder geval geen ongepaste spreuken kon uitvoeren? Was dat überhaupt een optie?

Een paar maanden later woonden ze weer terug in Engeland en zou Jailynn weer terug gaan naar Zweinstein. Omdat er een half jaar overheen is gegaan tussen het moment dat ze van school af gegooid werd en ze waren verhuisd, moet ze dit jaar haar zesde jaar weer over doen. Jailynn zelf vindt het fijn dat ze van die schattige-meisjes-school af is, maar vindt het niet fijn om nu wéér opnieuw te moeten beginnen. Dat haar ouders zich afvragen of ze überhaupt nog ooit haar school af zal maken, dat kan haar niet zo veel schelen.

Bloedlijn: Halfbloed
Rijkdom: Gemiddeld
Uiterlijk: Jailynn heeft net als haar moeder rood haar en blauwe ogen Ze is vrij klein voor haar leeftijd en is slank ook al eet ze gigantisch veel. Ze heeft halflang, licht krullend haar. Vrouwelijke vormen blijven nog een klein beetje weg, ze ziet er daardoor en dankzij haar lengte jonger uit dan ze is.
Toverstok: Kersenhout met drakenbloed kern.
Huisdier: Een eigenwijze Noorse boskat met de naam Loki. Loki is inmiddels stokoud.

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen: Jailynn is niet op haar mondje gevallen en maakt makkelijk contact met anderen, hoewel dit contact vaak oppervlakkig is. Ze weet goed wat ze wil en is avontuurlijk, met een gezonde dosis humor en zelfspot.
Negatieve eigenschappen: Ze kan vreselijk koppig zijn en uit haar slof schieten, ook is ze snel jaloers en is ze erg goed in manipuleren. Ze is gesloten, ze praat niet snel over haar gevoelens, familie of verleden.

OOC: Ik ben al veeeeeel te lang niet actief geweest maar Jailynn heeft een geschiedenis met Ollie en Aedan haha! Heb mijn oude KK aangepast en bijgewerkt.
Can I eat you?

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 01 August 2016 - 19:54

Zwadderich!

#3 Jailynn Tarinthe

Jailynn Tarinthe

Advanced Member

• Inactief
  • 259 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Miriam
  • LocatieBloemmetjesdorp
  • Punten : 42

Gepost 03 August 2016 - 14:30

Aanvullende Informatie

Huisdier
Jailynn heeft een Noorse Boskat die ze kreeg toen ze 1 jaar oud werd. Hij heet Loki en volgt haar vaak ergens heen. Hij kan uithalen als dingen niet gaan zoals hij wil, Jailynn is zijn onderdaan en hij is Koning Loki.
Geposte afbeelding

Keuzevakken
- Waarzeggerij
- Verzorging van Fabeldieren
Can I eat you?

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)