Spring naar inhoud

Karakterkaart: Jasmijn Bosch

Karakterkaarten

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Jasmijn Bosch

Jasmijn Bosch

Newbie

• Inactief
  • 2 IC-Posts:

Gepost 23 August 2016 - 16:27

Algemeen
Naam: Jasmijn Bosch
Geboortedatum: 20-7-1905
Leeftijd: 11
Afdeling: Het liefst Huffelpuf, maar Ravenklauw heb ik als 2e keus
Jaar: 1

Achtergrond
Familie:
Vader: Patrick (40) (tovenaar)
Moeder: Alicia (36) (heks)
Broertje: Luuk  (8)

Geschiedenis:  
De familie Bosch wonen in Maastricht, in een rijtjeshuis. Het was er niet erg groot, maar het is er gezellig en je kan het een thuis noemen. Bij het huis waar ze wonen hebben ze ook een tuintje waar ze groenten verbouwen. Luuk en Jasmijn kunnen het goed met elkaar vinden en vaak spelen samen buiten. Patrick werkt op het Ministerie als Schouwer, en Alicia werkt als heler in het St. Holisto's Hospitaal voor Magische Ziektes en Zwaktes. Thuis hebben ze veel dieren: 3 uilen, 2 katten en een pad. Vaak las Alicia voor aan haar kinderen uit het boek: fabeldieren en waar ze te vinden. Het is Jasmijns haar lievelingsboek. Op de 11e verjaardag van Jasmijn kregen zoals altijd post op Zaterdag, maar die dag kreeg Jasmijn een speciale brief. Toen ze de brief aanpakte van haar broertje die de post had gehaald, slaakte ze een gil van blijdschap. Haar ouders huilden allebei van blijdschap en haar broertje Luuk gaf Jasmijn nadat ze uitgegild was een knuffel.

Bloedlijn: Volbloed
Rijkdom: Gemiddeld
Uiterlijk: bruin haar,  blauwe ogen, klein, slank. Zij is 150 cm lang.
Toverstok: Cedar met hartenbloed van een draak 25,5 cm lang en redelijk fexibel
Huisdier: Een Kerkuil. Hij heet Magic.
Hobby's: lezen, tuinieren en buiten spelen met haar broertje Luuk

Karakterbeschrijving: (minimaal 3, maximaal 5)
Positieve eigenschappen: Jasmijn is vrolijk, heeft doorzettingsvermogen, is leergierig, houdt ontzettend veel van dieren en is trouw.

Negatieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
Zij is eigenwijs, afwachtend, en onhandig.

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 25 August 2016 - 13:24

Huffelpuf!

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)