Spring naar inhoud

Duncan Patterson

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Duncan Patterson

Duncan Patterson

Advanced Member

• Inactief
  • 33 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Twan
  • LocatieDaar waar jij mij niet kan vinden !
  • Punten : 0

Gepost 06 January 2017 - 04:44

Algemeen
Naam: Duncan Patterson
Geboortedatum: 26 November 1905
Leeftijd:
Afdeling: Ravenklauw
Jaar: 11

Achtergrond
Familie: Henry Patterson(vader) & Helen Wood(moeder)  ~geen broers of zussen~

Geschiedenis: Henry Patterson was in zijn tijd op Zweinstein een tovenaar bij het huis Ravenclaw,Als student viel hij niet op en hij was een erg stille jongen.Hierdoor zijn de meeste mensen binnen Zweinstein onbekend met hem,echter heeft hij wel zijn studie gehaald en is die later een onderdelenwinkel begonnen voor alles voorwerpen wat je maar kan bedenken.
Helen Wood was op het schooltijd student bij Huffelpuf en was een echte boekenworm, ze bracht dan ook menig tijd door in de bibliotheek van Zweinstein hier heeft ze ook Henry leren kennen. Ze werk momenteel samen met Henry in hun eigen winkel.

Over Ducan en het zien van magie  :
Tot zijn 8ste wist hij nog niet van de magie wat speelde in de winkel van zijn ouders maar ook bij zijn ouders zelf. Hij kwam er achter toen hij zijn vader een apparaat zag maken en dat er onderdelen door de lucht zweefde. In eerste instantie dacht die dat hij droomde maar na zich zelf 3 x in het gezicht te hebben geslagen wist hij dat het geen droom was. Omdat Duncan een stille jongen is had zijn vader het in eerst instantie niet door en schrok dus ook erg toen hij beseft dat Duncan alles had gezien. Meteen haalde hij de moeder van Duncan erbij en legde uit hoe alles in elkaar zat . In dit lange ingewikkelde verhaal werd ook verteld over het bestaan van Zweinstein.

Toen hij hoorde dat er een school was voor heksen en tovenaars wist hij een ding zeker, dit wou hij ook. Al snel bleek dat hij ook de aanleg had om een tovenaar te worden net zo als zijn beiden ouders. Zo af en toe pakte hij zijn vaders toverstok en was wat aan het experimenteren, vader pakte meestal meteen de toverstaf af en verteld dat hij veel van dit soort dingen nog moest leren en dat het gevaarlijk was om zonder kennis er mee te experimenteren.

Ducan is een stille maar slimme jongen die gekenmerkt wordt door zijn betrouwbaarheid, uit vroegere voorvallen is gebleken dat je Duncan in alle zaken kan vertrouwen. Door het stille karakter dat hij heeft kan hij soms ook wat verlegen over komen maar zo nu en dan komt hij ook bot uit de hoek. Duncan heeft het geduld om dingen te leren en denkt voor dat hij begint ook vaak na over dingen wat hij gaat uitvoeren. Hij wil liever een paar keer dingen verkeerd doen zodat hij het goed leert dan dat hij alles snel snel doet en half leert. Dit maakt hem aan in het dagelijks leven ook wel wat lui, want soms laat hij dingen lopen en dat komt het wel met de tijd(wat soms best lang kan duren)
Zijn ouders hebben door het het vele werken in de zaak weinig tot geen aandacht voor Duncan gehad , hierdoor is Ducan erg op zich zelf gesteld en ook niet echt open voor iederen. Maar Duncan is wel loyaal naar zijn ouders en heeft alle begrip voor zijn ouders want de zaak van zijn ouders loopt goed en hierdoor kunnen ze als gezin ook goed rondkomen.

Bloedlijn:  Volbloed

Rijkdom:Gemiddeld

Uiterlijk: Donkerblond, Blauw, groot, Breed maar niet dik, Litteken in zijn oorschelp.

Toverstok:
Peer - Deze goud getinte houtsoort produceert toverstokken met sublieme magische krachten, die zich van hun beste kant laten zien in de handen van genereuze, wijze en warme persoonlijkheden. Eigenaars van toverstokken van peer zijn vaak populair en gerespecteerd. Het komt zelden, misschien wel nooit, voor dat een stok van peer het eigendom is van een duistere heks of tovenaar. Peren stokken zijn erg buigzaam en vaak zien ze er nog als nieuw uit, zelfs na jaren van veelvuldig gebruik.
•  Hoofdhaar van een Glamorgana
•  24,2 cm lang
•  Erg Buigzaam

Huisdier: Pad

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen: Betrouwbaar,Geduldig,Leergierig,Bescheiden,vooruitdenkend

Negatieve eigenschappen: Lui,Bot,Eigenwijs,Verlegen

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 09 January 2017 - 17:47

Ravenklauw!

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)