Spring naar inhoud

Maud Evans

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Maud Evans

Maud Evans

Newbie

• Ongesorteerd
  • 2 IC-Posts:

Gepost 07 February 2017 - 17:05

Algemeen
Naam: Maud Amy Liz Jade Evans
Geboortedatum: 9 januari 1903
Leeftijd: 13
Afdeling: Ravenklauw of Griffoendor
Jaar: 2

Achtergrond
Familie:
Vader: Gabriël Evans (50 jaar), afgestudeerd Ravenklauw en hij is sportjournalist
Moeder: Eve Evans (46 jaar), afgestudeerd Ravenklauw en zij is heler

Broer: Lucas Evans (19 jaar), afgestudeerd Griffoendor en hij wil later schrijver worden
Zus: Victoria Evans (18 jaar), laatste jaar Huffelpuf en zij wil later heler worden
Broertje: Simon Evans (12 jaar), tweede jaar Ravenklauw en hij weet niet wat hij wil worden

Geschiedenis: Mauds ouders hebben elkaar ontmoet op Zweinstein, ze zaten niet hetzelfde jaar, maar wel in hetzelfde jaar. Gabriël was een rasechte Raaf afkomstig uit Schotland terwijl Eve eerder een lieve en leergierige raafje was en met diepgeworteld roots in Wales. Gabiël en Eve afstamt allebei af een magische familie. Toen Gabiël al afgestudeerd, moest Eve nog 3 jaar op Zweinstein zitten. Ze zetten hun jonge, prille en prachtige relatie voort en trouwden een jaren later met elkaar. Gabiël en Eve kregen vier kinderen.

In 1897 kregen ze hun eerste kindje (hij heette Lucas) en ze waren erg gelukkig met hem. In 1898 kregen ze hun tweede kindje (zij heette Victoria) en ze waren heel blij mee met haar.
9 januari 1903 kregen ze hun derde kindje (zij heette Maud) en ze waren dolgelukkig met haar. Maud was een vrolijk en gelukkig meisje die alles wilde ontdekken. In 1904 kregen ze hun laatste kindje (hij heette Simon) en ze waren super blij en gelukkig mee met hem. Ze woonde met hun hele gezin op het platteland in de buurt van Swansea  Wales.

Net als Victoria, Simon en Lucas kreeg ze thuis les van hun moeder. Ze kregen Wals, Engels, rekenen en geschiedenis over toverwereld.  In 1907 liet Maud voor het eerst toverkracht zien. Haar ouders, zus en broers waren super trots op Maud. 1 september 1908 ging Lucas voor het eerst naar Zweinstein en hij werd bij Griffoendor ingedeeld. Een jaar later ging Victoria voor het eerst naar Zweinstein en zij werd bij Huffelpuf ingedeeld.

In 1814 kreeg Maud een uitnodiging van Zweinstein. Maud was super blij dat hun uil aan kwam vliegen met een brief in zijn poot. Op de brief stond haar naam erop. Dus die brief was voor bedoeld en daar stond in dat ze naar Zweinstein mocht. De ouders van Maud waren super trots dat hun derde kind al naar Zweinstein mocht.

Bloedlijn: Volbloed
Rijkdom: gemiddeld
Uiterlijk: Maud heeft rood haar dat tot over haar schouders komt. Haar haar draagt ze meestal in een paardenstaart. De grijze en groene ogen heeft ze van haar moeder. In de zomer krijgt ze heel veel sproeten op haar neus. Ze is 1,60 m lang en ze weegt 50 kg.
Toverstok: Aanschaffen op de Wegisweg bij Olivander, daarna kun je je toverstokinformatie hier neerzetten.
Huisdier:

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
- Zorgzaam
- Betrouwbaar
- Sportief
- Spontaan
- Vrolijk

Negatieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
- Onzeker
- Chaotisch
- Manipulerend
- Egoïstisch
- Eigenwijs

Deze post werd gewijzigd door Maud Evans: 16 February 2017 - 14:43

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)