Spring naar inhoud

Evangeline (Eva) Elena Cooper

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Evangeline Cooper

Evangeline Cooper

Newbie

• Inactief
  • 2 IC-Posts:

Gepost 27 June 2017 - 17:46

Algemeen
Naam: Evangeline (Eva) Elena Cooper
Geboortedatum: 1 augustus 1906
Leeftijd: 11
Afdeling: Geen voorkeur
Jaar: 1

Achtergrond
Familie:
Tovenaar/heks
Frederick Cooper, Fred (12 januari 1827 - 4 januari 1900) 73jr
Barman
  • Getrouwd met Elena Bravo
  • Kinderen: Lena Cooper (45jr)
​Elena Bravo, Elena (5 januari 1829 - 3 februari 1900)  71jr
  • Getrouwd met Frederick Cooper
  • Kinderen: Lena Cooper (45jr)
Lena Elena Cooper, Lena (5 augustus 1872) 45jr
  • Getrouwd met ???
  • Kinderen: Evangeline (Eva)
Geschiedenis:
Evangeline Elena Cooper was dochter van Lena en haar vader had ze nooit ontmoet. Want haar vader had hun verlaten toen Evangeline nog maar 4 maanden oud was. Lena (moeder) vond in het begin een beetje moeilijk, want ze was super verliefd op de vader van Evangeline. Ze was drie toen ze aan haar moeder vroeg waar haar vader was en haar moeder loste niets. Het was behoorlijk moeilijk voor haar moeder. De ouders van haar moeder hadden hun kleinkind nooit ontmoette, want ze waren zes jaar eerder overleden.

Eva groeide een rustige omgeving ergens in Haverfortwest (Wales) op. Lena (moeder) was bijna altijd bij haar dochter en ze woonde boven café waar Lena werkte elke avond. Eva en haar moeder hadden best wel een goeie band met elkaar. Eva mocht alleen in het weekend laat naar bed, want ze was bang om alleen naar bed te gaan. Soms mocht Eva bij haar moeder in bed liggen en dat vond ze wel fijn om bij haar moeder te slapen. Ze had niet echt vrienden, want ze kwam bijna nooit verder dan hun huis. Overige medewerkers hadden wel kinderen die altijd met Eva konden spelen.Toen ze voor de eerste keer toverkracht liet zien was ze aan het spelen met haar speelgoed, toen die opeens begonnen te zweven. Haar moeder keek er wat verbaasd naar. Lena was uiteindelijk wel super blij dat haar enige dochter kon toveren en Eva vond het best wel eng, want ze wist helemaal niks over magie. Iedere dag dat Lena vrij was gaf ze les aan haar dochter (Hoe ze met magie om moest gaan? Hoeveel toverscholen zijn in Europa? Welke magie is goed).

1 augustus 1917 kreeg Eva een brief van Zweinstein, want over paar weken mocht ze voor het eerst naar Zweinstein. Ze was super blij dat ze naar een toverschool ging van Engeland. Ongeveer midden in augustus ging ze met haar moeder naar wegisweg, om schoolspullen, toverstok en schoolkleding te kopen voor het eerste schooljaar.
Bloedlijn: Volbloed
Rijkdom: gemiddeld
Uiterlijk:
Evangeline heeft glanzend blanke huid. Evangeline heeft halflang golfde bruine haren. Evangeline is slank lichaamsbouw en ze is ook beetje sierlijk gebouwd. Evangeline heeft mooie bruine ogen waar mensen jaloers op zijn. Evangeline is 1.56 m en ze weegt ongeveer 50 kg.
Toverstok:
Lijsterbes - Lijsterbes is altijd populair geweest voor toverstokken, omdat het de reputatie heeft meer beschermend te zijn dan andere houtsoorten. Het produceert sterke beschermende spreuken die moeilijk te doorbreken zijn. Een stok van lijsterbes wordt zelden tot nooit gebruikt voor slechte daden. Deze stokken hebben het liefst een eigenaar die nuchter en integer is maar laat je door deze reputatie van deugdelijkheid niet misleiden - deze toverstokken zijn vaak superieur en verslaan geregeld andere stokken in een duel.
•  Staarthaar van een Eenhoorn
•  24,7 cm lang
•  Erg Stevig
Huisdier: Ze heeft geen huisdier

Karakterbeschrijving
Positieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
- Zorgzaam
- Gemotiveerd
- Spontaan
- Intelligent
- Ambitieus

Negatieve eigenschappen: (minimaal 3, maximaal 5)
- Eigenwijs
- Bang
- Kritisch
- Manipulerend
- Jaloers
STU1035741

#2 Sorteerhoed

Sorteerhoed

Ik pluk je gedachten...

• Personeel
  • 195 IC-Posts:

Gepost 09 July 2017 - 21:23

Zwadderich!

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Eloise Leblanc : (21 June 2020 - 08:31 PM) Helemaal ontroerd om terug te zijn :’)
@  Josefine Joh... : (20 June 2020 - 04:46 PM) hi
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:42 PM) Die smiley komt dus niet overeen met de smiley die ik aan had geklikt :)
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) :bye:
@  Seth Brave : (20 June 2020 - 04:41 PM) Hey allemaal :bye:
@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)