Spring naar inhoud

[claimed!]Een Kleine Afterparty!

• Gesloten onderwerp Dit onderwerp is gesloten
4 replies to this topic

#1 Angela Waters

Angela Waters

Snowflake

• Vierdejaars Zwadderich
  • 181 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Mandy
  • Punten : 7

Gepost 11 July 2018 - 21:44

Zondag 1 september; na het openingsfeest

Het feest in de grote zaal was voorbij en alle leerlingen waren naar hun respectievelijke leerlingenkamers gestuurd. Zo dus ook Angela en haar afdelingsgenoten, maar Angela was nog lang niet moe en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een kleine afterparty te houden in de leerlingenkamer.
Zo gedacht zo gedaan, zachtjes had ze Pinky geroepen en de kleine huiself de opdracht gegeven om wat Boterbier, pompoensap en wat hapjes te bezorgen in de leerlingenkamer. Ze wist dat er ergens ook een platenspeler moest zijn in de leerlingenkamer, dus zocht ze deze op en zette deze aan op een volume dat hoog genoeg was zodat de muziek niet overstemd zou worden door het geklets van haar en haar afdelingsgenoten.

Inmiddels had Pinky alles met zijn medehuiselfen bezorgd en had Angela al een flesje boterbier in haar handen. “Wie is er nog meer niet moe? Kom vooral gezellig mee feesten!” schreeuwde zo luid mogelijk, in de hoop dat er meer gegadigden zouden zijn die met haar deze afterparty tot een succes wilden brengen.

OOC: Komt allen, mijn medezwadderaars en laten we dit tot een succesvolle afterparty leiden!

Julianus Fernsby: Superleuk dat je het feest laat verdergaan in de leerlingenkamer! +2 voor Zwadderich.

Geposte afbeelding

Make the best of everything, it will be worth it!

#2 Wilson Swyneherd

Wilson Swyneherd

Newbie

• Eerstejaars Zwadderich
  • 6 IC-Posts:
  • Punten : 5

Gepost 14 July 2018 - 19:45

Vol tevredenheid werd Wilson, samen met de andere eerstejaars naar zijn leerlingenkamer geleid. Na het afdalen van de trap die van het gelijksvloers naar de kerkers leidde, sloegen ze linksaf zodat ze vlak voor een kale muur stonden. Er werd hen uitgelegd dat ze eerst een wachtwoord moesten zeggen voordat ze de leerlingenkamer binnen konden, iets wat Wilson thuis al van zijn oudere broers had meegekregen. Nadat een ouderejaarsleerling het wachtwoord had verteld en had gedemonstreerd hoe je moest binnenkomen, gingen de stenen van de kale muur waar ze voor stonden open en werd er een geheime, naar beneden leidende trap onthuld. Nadat ze eindelijk aangekomen waren in de leerlingenkamer, nam Wilson uitgebreid de tijd om zijn nieuwe “thuis” te inspecteren. Hij stond in een kerkerachtige ruimte met een groene tint. De kamer was gezellig aangekleed met groenkleurige, lederen banken en stoelen, een paar tafels en…  groene feestverlichting en muziek.

Schijnbaar had íémand, een meisje dat hij herkende als ene Angela, een afterparty georganiseerd. Veel tijd om zijn valies uit te pakken zou hij dus niet krijgen. Hij ging snel naar de slaapzaal, maakte in vliegende haast zijn bed op (als eerstejaars kon hij dit nog niet met een paar zwiepen van zijn toverstok doen, zoals vele ouderejaars konden). Na een paar miserabel mislukte pogingen, werd hij uiteindelijk geholpen door zijn bloedeigen broer, die geïrriteerd was dat hij zijn jongere broertje als moest helpen op diens eerste dag op Zweinstein.

Nadat dat gedaan was, ging hij weer terug naar de échte leerlingenkamer, waar de afterparty bezig was. Hij pakte een pompoensapje van een van de plateaus en zocht naar een bekend gezicht. “Kan die muziek niet wat harder?” Klaagde hij luidop. “Op deze manier trekt het eerder op de eindejaarsreceptie van het Ministerie van Toverkunst.”

Julianus Fernsby: Tof dat je Wilsons eerste kennismaking met zijn leerlingenkamer omschrijft! Ook grappig dat hij over het volume van de muziek klaagt! +3

#3 Lulu de Melo

Lulu de Melo

Newbie

• Eerstejaars Zwadderich
  • 8 IC-Posts:
  • Punten : 5

Gepost 20 July 2018 - 00:55

De dag had haar eindeloos geleken. Eerst was er de treinreis geweest, waarin ze op zijn zachts gezegd intressante mensen had leren kennen, elk op een andere manier. Toen de boottocht die haar de adem benomen had, om nog maar niet te spreken over de school zelf.

Nu eindelijk na alles mochten ze naar de leerlingenkamer, en als ze eerlijk was kon ze wel een goede nachtrust gebruiken, ze voelde zich alsof ze een marathon gelopen had.

Nadat een klassenoudste het wachtwoord had gezegd liep ze dan ook meteen door naar de slaap vertrekken. Aldaar aangekomen zuchtte ze diep het kon niet waar zijn, thuis had ze al eeuwen haar badkamer moeten delen, dit was nog erger, ze moest op een slaapzaal slapen. Zij Lucrecia de Melo, moest op een slaapzaal slapen. Kwaad pakte ze haar spullen uit en begon een plan te bedenken hoe ze zo snel mogelijk naar huis kon, toen er vanuit de leerlingenkamer geroepen werd. Ze hoorde een bekende stem roepen over een feestje. Na een kort moment van nadenken besloot ze dan maar haar ontsnappingsplan in te zetten na het feestje. Ze hield immers wel van een feestje en het feit dat het Angela haar stem leek te zijn maakte de keuze om nu te feesten en later weg te gaan eens zo makkelijk.

Nadat ze snel alles een plekje had gegeven was ze dan ook een minuutje later op weg naar beneden. In eerste instantie zorgde ze ervoor dat ze niet gezien werd, ze wilde eerst wel eens weten wat een feestje hier inhield.

Al snel kwam de jongen die naast haar had gezeten tijdens het eten op de proppen, ze zag hem pompoensap pakken, iets verderop zag ze angela met een boterbiertje, en hoorde hem vragen of de muziek harder kon, een vraag die voor haar als een aanval op Angela voelde. Lulu stapte haar schuilplaats uit en keek hem aan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ja joh, laten we de muziek harder zette, zodat we elkaar niet meer verstaan. Goed plan, dan horen we ook geen idiote ideeën meer.' Ze stapte naar het drinken en nam een boterbier waarvan ze een flinke slok nam.

Julianus Fernsby: Oei oei, aan die slaapzalen zal Lulu toch gewend moeten raken! Mooi hoe ze reageert op Wilson! +3

#4 Angela Waters

Angela Waters

Snowflake

• Vierdejaars Zwadderich
  • 181 IC-Posts:
  • Karakterkaart:Klik hier!
  • Real Life naam:Mandy
  • Punten : 7

Gepost 15 August 2018 - 22:46

Het duurde niet lang nadat Angela haar after party gestart was toen de eerste gast aan kwam. Het bleek een van de nieuwe eerste jaartjes te zijn die zich netjes aan de pompoensap hield, Angela grijnsde maar de grijns verdween als water voor de zon toen de jongen begon te klagen.

Angela wilde net haar zegje te doen tegen de jongen toen plots niemand minder dan Lucrecia ten tonele verscheen en de jongen even liet weten hoe zij erover dacht. Nadat het meisje haar zegje gedaan had volgde Angela haar met haar ogen en zag hoe de jongedame ook een boter biertje nam en er een slonk van nam.

“Wat denk je zelf Zwijnenhaard?! De muziek staat luid genoeg! Of wil je soms betrapt worden door de leraren!? Jij bent echt van je bezem afgevallen of niet soms?!” viel ze uit naar de jongen, waarna ze richting Lulu wandelde en nog een flinke slok van haar eigen boterbier nam en een tweede flesje alvast van tafel pakte. “Wat een flubberwurm die Zwijnhorde, of niet soms?” vroeg ze vervolgens zachtjes aan Lulu zodat enkel zij het kon horen.

OOC: Sorry voor de korte post, maar ik kon er niet veel meer bij bedenken.

Julianus Fernsby: Samenspannen tegen Wilson, dus? Volgens mij bedoelde hij het niet zo! +2

Geposte afbeelding

Make the best of everything, it will be worth it!

#5 Julianus Fernsby

Julianus Fernsby

Verstrooide Professor

• Afdelingshoofd Huffelpuf
  • 5 IC-Posts:

Gepost 02 November 2019 - 12:48

Topic gesloten voor het toekennen van punten!!

Geposte afbeelding

0 gebruiker(s) leest/lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Oliver Flynn : (30 May 2020 - 12:35 PM) Het Schoolhoofd heeft de Spaanse griep al gehad en heeft nu immuniteit opgebouwd... Zo maak je daar maar niet druk om. xD
@  Times Vander... : (29 May 2020 - 03:27 PM) wat gaat er nu op zweinstein gebeuren, nu dat het school hoofd er ook bij betrokken is? Ernstig Ziek (Spaanse Griep)
@  Prunella Dee... : (27 May 2020 - 11:36 AM) Welkom terug  :tovenaar:
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:55 PM) Oké, ik heb tot en met eind augustus bijna elke dag tijd om actief te zijn
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:53 PM) Goed dat je dat meldt, zo kunnen wij daar ook rekening mee houden! Als je hulp nodig hebt mag je dat natuurlijk ook altijd vragen. :)
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:43 PM) Het is denk ik handig om te melden dat ik Taal Ontwikkeling Stoornis (dat ik moeite heb met zinsopbouw, soms vergeet ik woorden in de zin en post), ik lees te snel en over dingen heen
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 04:40 PM) Dank je wel
@  Julianus Fer... : (26 May 2020 - 04:17 PM) Welkom, Josefine!
@  Josefine Joh... : (26 May 2020 - 01:27 PM) Hallo
@  Dennie Jeffe... : (23 May 2020 - 03:29 PM) Ja, leuk dat je mee komt doen Kitana!
@  Marly Cathai... : (23 May 2020 - 02:32 PM) Hoi Kitana. Je kan hier je eigen karakter aanmaken en vanuit dat karakter gaan schrijven. Je kan zelf bepalen wat je karakter allemaal mee gaat maken op Zweinstein en daar buiten. :)
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:14 PM) Wat kun je hier doen
@  Kitana hartveld : (23 May 2020 - 02:12 PM) Wat kan je hier doen ?
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 02:37 PM) Graag ook aangeven in welk jaar je zat of wilt zitten. Je kan nu nog beslissen in welk jaar je zit. :P
@  Maximus Young : (17 April 2020 - 01:57 PM) Stuur maar naar mij een pb. Graag ook met in welke afdeling ze zitten. :)
@  Emma Candrix : (10 April 2020 - 09:13 PM) Ik heb je pb ontvangen! Maar best stuur je naar een Leraar die kunnen dat doen :)
@  James O'... : (07 April 2020 - 07:55 PM) Naar wie kan ik best sturen om mijn karakters (James O'Hare en Sam Thawne) weer te activeren?
@  Times Vander... : (07 April 2020 - 08:21 AM) wat gebeurt er in de astronomietoren??
@  James O'... : (06 April 2020 - 08:17 PM) Top, dan haal ik mijn karakters weer vanonder hun (intussen enorm dikke) laag stof!
@  Eloise Leblanc : (06 April 2020 - 05:30 PM) Absoluut!  (A)